محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

محیا یعنی زندگی!

من و تو.

1390/7/19 9:30
نویسنده : فاطمه و حسین
165 بازدید
اشتراک گذاری

محیا جونم!بعضی وقت ها که بغلت می کنم و تو ایینه نگاه می کنم(البته مامان جون گفته تا یک سالگیت مقابل آیینه نبرمت)می گم اااااا چقد ما به هم میاییم!محیای عزیزم حس می کنم تو ادامه من هستی.به نظرم بعضی از اخلاق مامان رو داری.مثل یک دندگی و اصرار به خواسته خودتwww.smilehaa.org!اعتماد به نفس ستودنی!خواب و استراحت کم!ظاهرت همم ...چشم های کنجکاو و سری که بدون مو خوشگل تره!(مثل بچگی مامان)و لپ های گردی که از سرما ترک می خورن!هرچه هست شوخی و جدی مهم اینه که خدا من و بابایی رو قابل دونست و تو نازنین رو به ما امانت داد.الهی بنده خوب خدا باشی. الهی سالم و عاقبت به خیر باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طیبه
21 مهر 90 12:09
الهی آمین
مامان امیرعلی
6 فروردین 91 8:03
سلام من هم مثل شما وقتی امیرعلی واکسن داشت همین جوری بودم همش گریه می کردم و اصلا نمی تونستم غذا بخورم نمی رفتم داخل اتاق واکسن ولی یکی بهم گفت توی اون لحظه فقط به تو احتیاج داره و تو قوت قلب هستی باید باشی به خاطر همین دیگه فقط خودم باهاش می رم امیدوارم که محیا همیشه سالم باشی.