محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محیا یعنی زندگی!

مدیریت زمان

1390/6/19 10:25
نویسنده : فاطمه و حسین
170 بازدید
اشتراک گذاری

محیا خوشگلم!زمان از شگفت انگیزترین مولفه های زندگیه.ذهن مامان اونقدر مشغول به این شگفتی بوده که توی پایان نامه ارشدش به اون پرداخت.Smilehaaشاید همین تفکر عمیق در ماهیت زمان باعث می شه که اون با زمان درگیر باشه!بذار ساده و با مثال برات توضیح بدم.مثلا:دیروز جمعه بود.٢٤ساعت ارزشمند توش بود.اگه مامان تونسته باشه ٤ساعتش رو بخوابه انسان سعادتمندیه!Smilehaaمیمونه ٢٠ ساعت.١ساعت غذا خوردن و چایی...و ٢ساعت مطالعه.١٧ تای بقیه!؟نمیدونم چیکار کردم!Smilehaaاما تو نازنینم!روز قبل از ٨ صبح با من بیدار بودی تا ٢ بامداد فردا!کم خواب بودن خوبه ولی نه برای نوزادا عسلم!Smilehaaداشتم برنامه تو رو میگفتم.شما از ٢ خوابانده شدی تا ٨ صبح.وتا ظهر دو مرتبه خواب آلود شیر خوردی و خوابیدی.فاصله ظهر تا غروب رو با ارفاق دو ساعت خواب داشتی.بقیه این مدت من که مامان باشم بهت شیر می دادم و باهات بازی می کردم.از حق نگذریم بازی با تو بی همتا ترین تجربه عمر مامانه.خلاصه فکر کنم مامان حالا می دونه ١٧ساعت وقتی که گم کرده بود کجاست!فدات بشم فسقلی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا
20 شهریور 90 11:58
سلام مامان محیا من هم محیا دارم سر بزن