محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

محیا یعنی زندگی!

ای الهه ناز!با دل من بساز...

1390/5/19 6:57
نویسنده : فاطمه و حسین
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم!ساعت٦:٣٠صبح ٤شنبه است.تو خوابی و من کنارت نشستم.دیروز خیلی گریه کردی.ما یعنی مامان و بابا می خواستیم در پاسخ به گریه تو تامل کنیم.تا صبور و متامل بشی!تو هم کم نیاوردی و درس خوبی به ما دادی!میگن بغلی شدی.بابات میگه از بس تحویلت  میگیریم مغرور شدی و به اطرافت با گوشه چشم نگاه میکنی!!اما من میگم تو یک دختری.باید ناز داشته باشی!محیای من!اونطور که برازنده یک زن است با وقار باش.و خدای مهربون و بنده هاشو دوست داشته باش.یادم باشه سوره لقمان رو مرور کنم.اصلا با هم می خونیم:بسم الله الرحمن الرحیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
19 مرداد 90 8:29
براي ما هم دعا كن مامان محيا كوچولو. عجب دختر نازي داري. خدا براتون نگهش داره. از طرف من ببوسش.