محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

محیا یعنی زندگی!

خدا رو شکر

1390/6/5 23:49
نویسنده : فاطمه و حسین
110 بازدید
اشتراک گذاری

محیا جونم!امروز ٤شنبه از صبح گزارش اوضاع تو رو به مامان و خاله رباب و خاله سمانه و بابا و شرمین دختر کوچولوی طبقه پایینی که تو رو دوست داره و حتی دایی سعید که از یونان تماس گرفته بود ارائه کردم.به توصیه آقای دکتر(همسر خاله رباب)آلو و شلیل و ...خوردم.مامان جون به دوتاییمون خاک شیر داد.خاله سمانه گفت روغن زیتون بخورم.اون یکی مامان جون گفت زیره سبز دم کنم.دکتر خودت گفت هیچ کاری نکنم تا دو هفته!محیای مامان!ساعت ٣ تا ٥ خوابیدی.بیدار که شدی بغلت کردم نشستم بهت شیر بدم.برای چندمین بار آیه "وذالنون اذذهب..."رو خوندم  و سوره حمد ...داشتم بلند بلند به خدا میگفتم که :خدایا دیروز تولدم بود.اگه می خوای خوشحالم کنی محیا رو دریاب...دیدم صورتت گل انداخته.روده هات کار کردن!بلند شدم بابات رو صدا کردم که با هم شا دی کنیم!می خوام بهت بگم که توصیه های اونایی که دوست دارن کمک کرد.اما دست خدا بالای همه دست هاست.الهی دست محیا رو تو دستای خودت نگهدار!آمین.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)