محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

محیا یعنی زندگی!

گلاب به روتون!یبوست نی نی من!

1390/5/26 11:12
نویسنده : فاطمه و حسین
323 بازدید
اشتراک گذاری

محیا جونم!این روزها فکر و ذکر مامان تویی.درساشو نمیخونه.سر کار نمی ره .خرید نمی ره.مهمونی نمی ره.تقریبا منزوی شده!!ولی چون تو رو خیلی دوست داره به تو درس میده.با تو کار می کنه وفعلا بی خیال خرید و مهمونی روزگارش رو سپری می کنه.این روز ها مامان یک نگرانی جدید داره.از شنبه تا همین الان که دارم می نویسم برات و تو  داری تو بغل مامان شیر نوش جان میکنی روده های کوچولوت کار نکردن.ماه رمضانه و مامان به همه التماس دعا میگه.دارم فکر میکنم که حاجت من یک جورایی خجالت داره!ولی آخه من نمیتونم ببینم که سرخ می شی وبه خودت می پیچی و...هنوز منتظرم که مثل همیشه بشی... که بشورمت .که هشتاذ تا پمپرز دور دور بریزیم!!نخند به مامان عزیزم.ایشالا مامان می شی می فهمی چی می گم!راستی دکترت میگه تا ذو هفته نگرانی نداره.این رو گفتم که بدونی غیر از دعابرای سلامتیت تلاش هم کردیم.تازه به تجویز مادر بزرگهات و مادر مادربزرگت خاک شیر بهت دادم.داریم روی زیره سبز هم فکر می کنیم.فکر کنم آخرش متوسل به ورد و اینا بشم!به قول سندباد:باز شو سسمی!باز شو سسمی!!...فدات بشم دخترکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیلاس
27 مرداد 90 1:03
سلام خانومی
نگران نباش پسر منم همینطور بود
دکترش می گفت هر روز ترنجبین بهش بدم البته بارهنگ هم خوبه
انشالله محیا جونم همیشه سرحال و سلامت باشه





سلام مامان گیلاس!ازت ممنونم.الهی پسر گل شما هم سالم و سرحال باشه.